Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Het Raster zoekt omwille van een vervangingsopdracht een administratieve medewerker personeelszaken en boekhouding (30 u) tot en met 31/12/2024, met kans op verlenging.

Ben jij een multitasker met een passie voor administratie?

Als administratieve duizendpoot heb je een divers en boeiend takenpakket. Je werkt grotendeels zelfstandig. Tegelijk maak je deel uit van een collegiaal team. Je kan rekenen op een mooie verloning en arbeidsvoorwaarden.

We gaan bij onze aanwervingen voor een weerspiegeling van de maatschappelijke diversiteit. Alle personen ongeacht leeftijd, afkomst, gender, geaardheid, beperking of overtuiging zijn welkom om te solliciteren.

Welkom bij Het Raster!

Het Raster is al meer dan 20 jaar een klinkende naam in de begeleiding van mensen met autisme. Jaarlijks begeleiden we 2000 cliënten en hun context in de provincies Antwerpen en Vlaams-Brabant en Brussel. We ondersteunen ook andere organisaties in het omgaan met personen met autisme. Het Raster maakt deel uit van een krachtig samenwerkingsverband: de Liga Autisme Vlaanderen.

Wij hechten veel belang aan een prettige werksfeer, waarin elke medewerker de ruimte krijgt om te groeien. Wederzijds respect, goede communicatie en een gezonde collegialiteit zijn kernwaarden.

Hoe ziet de job eruit?

Als administratieve duizendpoot ondersteun je hoofdzakelijk de personeelsadministratie en de boekhouding. Je maakt deel uit van het team administratie en staat mee in voor een optimale werking van de dienst. Je overlegt met en rapporteert aan de administratief directeur.
Als starter krijg je bij ons een interne opleiding. Zo ben je optimaal voorbereid op je opdracht.

Jouw profiel

Wat verwachten we van jou?

Je bereidt het loonverwerkingsproces voor: je controleert de tijdsregistratie, verlofaanvragen en onkosten. Verder zorg je voor de uitvoering van het opleidingsplan: je schrijft collega’s in voor diverse opleidingen en beheert hun budgetten.

Je werkt voorbereidend voor de financiële en boekhoudkundige administratie: je brengt de inkomende facturen digitaal in het boekhoudpakket in en je volgt de uitgaande facturatie op.

Functievereisten

  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring in een administratieve functie.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office.
  • Je werkt zelfstandig en je bent tegelijkertijd een echte teamplayer.
  • Je hebt (minstens) een diploma hoger secundair, bij voorkeur in een administratieve richting zoals Office & Retail (kantoor).
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Naast de collegiale sfeer en groeimogelijkheden biedt Het Raster jou:

  • Een contract 30 u bepaalde duur tot 31-12-2024 met kans op verlenging.
  • Het aantal uren is bespreekbaar.
  • Een verloning volgens PC 319.01. Barema A2. Relevante anciënniteit brengen we in rekening. Bruto maandwedde 30/38ste zonder anciënniteit € 1.931,85 en met 10 jaar anciënniteit € 2.487,75.
  • Maaltijdcheques t.w.v. € 6 (per 7,6u).
  • Jaarlijks een sport- en cultuurcheque.
  • Het nodige professionele ICT-materiaal.
  • Onmiddellijke indiensttreding.
  • Een soepel uurrooster, geen weekendwerk.
  • Een flexibele vakantieregeling op jouw maat.
  • Een rijk aanbod aan interne en externe opleidingsmogelijkheden.
  • Een woon-werkvergoeding.
  • Plaats van tewerkstelling: Boomsesteenweg 510A – 2020 Antwerpen.

Solliciteren

Nele Heymans
03/830 35 89
info@hetraster.be

Solliciteren